2 март 2018 г.

Остров Saona – палмовият рай (част IX)

23 януари 2018г. – вторник

За трети път бяхме в Доминикана и за трети път щяхме да ходим на остров Саона. А най-хубавото беше, че този път не ни предстоеше дългото пътуване от Пунта Кана. На практика ние се намирахме на плажа от където тръгваха лодките и катамараните за Саона 😉
И така без да ставаме рано и да пътуваме в някой студен автобус, ние се наспахме спокойно, закусихме и към 9ч. се отправихме към сборния пункт. Избрахме този ден, защото прогнозата са следващите не беше никак добра. Трябваше да използваме хубавото време.
Катамаранът беше пълен с хора. Направо препълнен. И беше някакъв странен модел...имаше сепарета и нямаше място за танци, както при предишните. Това малко ни разочарова, но след като потеглихме и след първата чаша ром с кока-кола настроението се повиши. А когато има желание се намира и място за танци 😉

И така неусетно мина час и нещо. С наближаването на острова видях мястото, където бяхме предишния път. Още малко и стигнахме до другия край на огромния плаж. Катамаранът спря и с лодките ни заведоха до брега.

Отново бяхме в този невероятен палмов рай. Не можех да се наситя на екзотичната красота. Саона е просто неописуем, затова оставям снимките да говорят 😊

Водата също беше страхотна. Забавлявахме се истински. Беше просто прекрасно, а и времето беше изцяло на наша страна.

След като се наобядвахме решихме да се разходим по брега. Слънцето препичаше силно и по някое време Вал си намери шезлонг на сянка, където да ме чака, а аз продължих с разходката. Минах покрай един участък, който беше съвсем див и непокътнат. Можех така да продължа да вървя и да се наслаждавам на красотата и палмите, но слънцето наистина беше много силно и тръгнах да се връщам.

След разходката под парещите лъчи на слънцето нямаше как да не се разхладим отново. Побързахме да влезем в морето, а след това релаксирахме малко под сянката на палмите и бяхме в очакване на приключението със скоростната лодка 😇

Точно в 15ч. се настанихме в скоростната лодка и екшънът започна 😲

Изживяването беше невероятно. На нас с Вал това не ни беше за първи път, но емоцията, адреналина, скоростта...всичко това си струва въпреки болките в гърба, които обикновено са задължителни след това. Опитвах се да снимам цялото пътуване, но при тази скорост, която буквално отлепяше лодката от водата не ми се получи много добре 😉
Скоро стигнахме до мястото наречено Natural pool. Както и друг път съм писала, това е участък в морето, където има плитчина и се образува нещо като естествен басейн, от където идва и името. За съжаление, при все, че имахме маска не успяхме да намерим морска звезда, но това не ни попречи да прекараме страхотно.
След 30 мин. се натоварихме отново на лодката и се отправихме към крайната ни точка. Отново екшън, надпреварване с други лодки...с една дума, СУПЕР! 👌😜

Най-хубавото беше, че за разлика от предишните пъти не ни се налагаше тепърва да бием 100км. до хотела. Само на 5-10 мин. разходка по брега стигнахме в нашия комплекс. Минаваше 16ч. следобед и въпреки, че времето беше чудесно решихме, че плажът за днес ни е достатъчен. Прибрахме се по стаите за почивка. На леглото заварихме прилежно сгънати хавлиени халати и чехли за баня. Определено ни глезеха, като гости от Preferred club 😉

След вечеря седнахме на раздумка и питиета. Купонът край басейна беше в разгара си. Няма спор, че това беше един от най-хубавите дни до този момент. Прекарахме страхотно и за сетен път се убедихме, че Саона е едно невероятно място. Нищо чудно, че до сега не пропускахме почивка в Доминикана без да го посетим. Нямаше начин да го сравним с по-малкия Каталина. Всичко след Саона просто бледнееше 😊

Видео – Танци на катамарана

Видео – остров Saona

Видео – Speed boot

Назад към:      Dreams La Romana, Bayahibe (част VIII)
Напред към:   Dreams La Romana, Bayahibe (част X)