14 януари 2015 г.

Карибски рай - Доминиканска република III

18.12.2014
Утрото започна със слънчево и безоблачно небе. По някое време посреднощ се беше излял силен дъжд, но сега беше свежо и приятно. След закуска отидохме до магазините да си купим някои неща. Предишния ден в сувенирния магазин видяхме, че цените са по-високи от тези при нас в хотела и решихме, че няма нужда да отлагаме покупките. Бях си харесала една чанта, а най-важно беше да купим плажно масло. Понякога човек се сеща да вземе какви ли не неща в куфара, а пропуска най-важните. Ние например се бяхме наплашили от комарите. Навсякъде пишеше, че били голяма напаст. Бяхме си взели спрей против комари, един от онези уреди, които се слагат в контактите вечер да гонят комарите и за капак дори бяхме взели хапчета против малария, но не бяхме съобразили да си вземем плажно масло за силното тропическо слънце 😏 Накрая стана така, че не видяхме един комар за целия си престой, но пък се нуждаехме от някакво мазило срещу слънчево изгаряне.
Като видяхме цените на плажното масло си казахме, че едва ли друг път ще забравим да вземем 😉
След покупките се разходихме отново из комплекса. Минахме и покрай залата за сватби. Пред нея разбира се имаше един специфичен вид палми, които според местните традиции са символ на любовта.

Не знам дали споменах, че нашият хотел беше само за възрастни. Деца нямаше, което за нас беше добре. Все пак всеки знае какво е с деца на море, пък дори и те да не са твои 😜
И както беше слънчево, се появиха облаци. Типично време за тези ширини. Прибрахме се в стаята, защото изглеждаше, че може да завали, а и за да оставим покупките. Станахме свидетели на интересна гледка. Един от работниците се качваше на високите палми за да реже листа и кокосови орехи. Учудваща беше ловкостта с която се изкачваше.

Преоблякохме се и решихме, че ще излезем да се разходим по брега. Но първо спряхме да си направим снимки с прясно отрязаните кокосови орехи.

Вървейки по плажа стигнахме до друг хотелски комплекс, а после поехме обратно. Въпреки вятъра и облаците времето продължаваше да бъде топло. Температурите в никоя част на денонощието не падаха под 25 градуса. Истинско лято.

Докато се върнем обратно до нашия хотел слънцето започна да напича и беше време за плаж 😊 А там купонът вече течеше. Имаше някакви кални борби в голям надуваем басейн. Имаше уроци по танци, различни състезания, аеробика на пясъка и във водата. Цял ден занимания или просто релакс на плажа или до басейна.

В късния следобед се прибрахме в стаята и си напълнихме джакузито на балкона. Установихме, че са заредили мини-бара с много бира, но бяха забравили да ни оставят вода. В общи линии имаше много забавни моменти с персонала. Рум сервиза в съседната стая идваше с такъв гръм и трясък, че имахме чувството, че влиза при нас 😜
След като се отпуснахме и си починахме след цял ден по плажа отидохме на вечеря, а по-късно на бар и танцово шоу.

Денят беше хубав и мързелив, но на следващия ден ни очакваше поредното приключение...

Видео

Назад към част II                                              Напред към част IV