8 юни 2017 г.

México (Riviera Maya) – Grand Palladium (част IV)

Тази сутрин решихме да закусим в бюфета в другата част на комплекса и да се разходим след това покрай езерото. Хванахме едно „такси” да ни хвърли до лобито на Riviera.

Тук имаше сравнително по-малко хора и беше доста по-спокойно в сравнение с двата бюфета по-близо до нас. Но не само бюфетите бяха по-спокойни. Установихме, че същото важи и за басейните. Определено гостите на White Sand и Riviera имаха повод да бъдат по-доволни от избора на хотел. За това си имаше и обяснение, което ми се разясни по-късно.
След закуска тръгнахме на разходка. И за пореден път се убедихме, че комплексът наистина е едно райско кътче. На много места имаше дървени мостчета и пътеки, които освен че откриваха хубава гледка свързваха езерото с басейните и другите сухи части наоколо.
И навсякъде беше пълно с цветни храсти. Какви ли не...просто цветна феерия 😊

Стигнахме до участък с девствена джунгла и много мангрови дървета. Беше наистина невероятно съчетанието на целия лукс с природата. Имах чувството, че се намирам едновременно в ботаническа и зоологическа градина, само дето освен крокодилите всички други животни се разхождаха, плуваха и летяха на воля 😉 В пълно разбирателство съжителстваха хората с пъстрата флора и фауна. В езерото и останалите водни площи имаше всякакви рибки. На много места бяха поставени кутии с храна за тях. Хората просто взимаха в шепи и ги хранеха. Игуаните се чувстваха като господари навсякъде. А най-забавни бяха стадата от coati, които буквално омитаха всичко по пътя си, което ставаше за ядене. Дори изпиваха остатъците от напитките в чашите, които се оставяха в специални дървени кутии 😜

Върнахме се обратно при езерото и продължихме обиколката си. Нямаше как да видим всичко, но добихме още по-ясна представа за големината на това прекрасно курортно място.

Доволни от хубавото начало на деня се отправихме към плажа. Предстоеше ни цял ден релакс 😎 Най-далечната разходка беше до бара на плажа. Започвах с чаша кафе, след това коктейл и така цял ден. Над нас се полюшваха палмите, а водата беше кристално бистра и топла. Какво повече може да иска човек от живота...😇

Но не само в комплекса кипеше от живот. В морето около нас плуваха пасажи риби. Имаше скатове и такива, които приличаха на големи морски игли или малки риби меч. А покрай брега се срещаха малки и по-големи рачета.

Този следобед както всеки друг ден имаше различни забави на плажа. Днес едно от нещата беше сапунено парти. Децата отидоха да се забавляват. Всъщност програмата от игри, всякакъв вид активности, шоу програми, музикални изпълнения и партита беше буквално non-stop, от сутрин до късно вечер 😉👍

След чудесно прекарания ден имахме резервация за вечеря в ресторанта на плажа Punta Emilia. Той се намираше в единия край на плажа, на уединено място. Решихме да повървим пеша за да се разходим.

Ресторантът предлагаше основно морски дарове и понеже аз не си падам много по тях реших да си поръчам стек. Това се оказа голяма грешка. Беше толкова жилав, че не ставаше за ядене. Можех да си поръчам нещо друго, но определено нищо не ме съблазняваше. Реших, че ако огладнея ще хапна нещо по-късно на някой от бюфетите.
Неприятното чувство от недобре приготвената храна беше заличено от забавната емоция, която ни създадоха американските еноти Emilio и Emilia. Успяхме на живо да се убедим колко дяволити, нахални и симпатични са тези животинки. Бяха като част от компанията на масата.

Денят определено беше изпълнен с много положителни емоции, но беше време да се прибираме, защото ни предстоеше рано ставане за екскурзията до Chichén Itzá.

Grand Palladium – Видео

Punta Emilia (raccoon) – Видео

Напред към: México (Riviera Maya) – Chichén Itzá(част V)